הרצוג ב'קול חי': "אני מתפלא על אייכלר, ההצעה שלו משרתת אינטרסים זרים"

    דוד לזר No Comments on הרצוג ב'קול חי': "אני מתפלא על אייכלר, ההצעה שלו משרתת אינטרסים זרים"
    8:46
    07.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "החמאס הסכים לעסקה; אבל מה הבטיחו להם בתמורה"?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה ויו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג ממשיך להצדיק את אמירותיו בענין התערבותה של ישראל בסוגיית הפיטים מסוריה.

    הערב (ראשון) שוחח הרצוג עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' ואמר כי "עמדתי היא – עמדה מוסרית. אני מדבר על מדינה שהעם שלה עבר פליטות בכל העולם. אנחנו רואים פליטים סורים בכל העולם. הצעתי שנקלוט מספר פליטים קטן כמו בגין שקלט מויאטנם וכמו שנתניהו הציע ב-2007 לקלוט מדרפור".

    הרצוג הוסיף כי "הכל במסגרת הסדרה בינלאומית. וכוונתי היא שישראל תגיד אנחנו מוכנים לקלוט מספר קטן של פליטים".

    הרצוג התייחס לביקורת שנשמעה עליו בליכוד ותמה: "מה ציפית מבכירים בליכוד? התקציב שלהם זה בזיון, גם באיראן הם נכשלו".

    הוא הסביר על הפליטים כי "מדובר זה אזרחים שנקלעו לקרבות בין רעים לרעים. יש סתם אזרחים תמימים שנמצאים בבריחה על חייהם. ישראל טיפלה באלף פצועים מסוריה. גם אם מדובר במדינת אוייב – אנחנו מטפלים ברוצחים שבאים מעזה. יש כאן בני אנוש שנבראו בצלם ואין סיבה שלא נגיד בקול מוסרי וצלול שנהיה מוכנים לקלוט מספר קטן של פליטים".

    על נושא רשות השידור אמר הרצוג כי "אנחנו סולדים לחלוטין מההתערבות הממשלתית. אני מתפלא על ח"כ אייכלר  -ההצעה שלו משרתת אינטרסים שהם זרים לו".

    על התמודדות הצפויה של עמיר פרץ על ראשות 'המחנה הציוני' אמר הרצוג כי "אלו שמועות מוקדמות. אני מוביל את המפלגה, הבאתי והובלתי להישג נדיר שלא היה מ1992 יש דיבור על המסגרת בה ירוצו אנשי העבודה, התנועה והמחנה הציוני. אני העליתי את מחיר המנייה של המפלגה ואני מתכוון להוביל אותה לניצחון".

    לסיום, התייחס הרצוג למתווה הגז: "הבעיה במתווה הגז הוא – שזה לא שומר על האינטרסים של האזרחים. נושא פיקוח המחיר – לא טוב ואנחנו נפעל לבלימת המתווה".



    0 תגובות